Шта је везано за интимни, лични план у стваралаштву, шта за друштвену димензију и комуникацију дела са публиком, који су елементи настанка уметничког дела у сарадњи са глумцима, шта све утиче на комплексан и слојевит пут до финалног вида дела, какав је однос уметника и уметничког дела, какав је утицај духа времена на стварање…чућемо од редитељке чије смо сјајне представе какве су “Носорог”, “Бизарно”, “Чудо у Поскоковој драги”, “Народни посланик”, “За сада је све ОК” имали прилике да видимо у Смедереву.
Снежана Тришић режирала је и представе “Самоудица” (Атеље 212), “Пошто паштета” (Атеље 212), “Хеда Габлер” (Народно позориште у Београду), “Народна драма” (позориште “Бора Станковић” Врање), “Казимир и Каролина” (Атеље 212), “Мистер Долар” (Народно позориште Суботица), “Иза кулиса” (Народно позориште Суботица), “Шта се догодило након што је Нора напустила свога мужа или стубови друштава” (Југословенско драмско позориште), “Ждрело” (Народно позориште Кикинда), “Тероризам” (Београдско драмско позориште) , “Деца радости” (Атеље 212), “Ричард Трећи” (Народно позориште у Београду), “Калигула” (Народно позориште у Београду), “Валпургијска ноћ” (Народно позориште Ужице), “Режим љубави” (Крушевачко позориште), “Црна овца” (Краљевачко позориште), “Буба у уху” (Хрватско народно казалиште Вараждин), “Забава за Бориса” (Прешерново гладлишче Крањ), “Animals” (Крушевачко позориште).
Subscribe to Updates
Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.